Ryanair може да придобие до 100 самолета от Airbus, съобщи WirtschaftsWoche.
Според говорител на Ryanair най-голямата нискотарифна авиокомпания в Европа е започнала преговори с Airbus поради несигурността, свързана с процеса на повторно лицензиране на 737 MAX на Boeing Co.
Ryanair предварително поръча 135 самолета на Boeing 737 MAX като част от плана си да превози около 200 милиона пътници през 2024 г. Това ще е ръст с от 60 милиона спрямо 2019 г.
Сега авиокомпанията има липса от десетки самолети, необходими за изпълнение на своите намерения поради кризата с Boeing.
Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 7 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Европейските държави трябва да купуват от европейски фирими.
Коментиран от #18
20:32 25.01.2020
2 Обикновен Бг
Жалко за хората които ще загинат.
СЛЕДЕТЕ ПЕЧАТА.
20:40 25.01.2020
3 сега
20:46 25.01.2020
4 Миро Антонов
Коментиран от #14, #16, #17
20:47 25.01.2020
5 Истинския ДЖОН РАМБО
Миро не си в ред ! Сухой се разби в Индонезия при Първия си презентационен полет като беше пълен с бизнесмени очакващи да сключат договор за покупка на самолета !!! Продажбите му са трагични , освен това двигателите са английски , част от бордовите системи - американски , има италианска и японска електроника ама иначе самолета е Руски ??? В днешно време на планетата Земя големи пътнически самолети правят САМО Еърбъс и Боинг ! Гледай от време на време еър краш инвестигейшън , хубаво предаване е !
Коментиран от #13
20:56 25.01.2020
6 Миро Антонов
21:06 25.01.2020
7 селянин 1
Коментиран от #8
21:26 25.01.2020
8 СИТ
До коментар #7 от "селянин 1":
Смея се.....все едно си в самолет на Пакистан Airlines,a?Коментиран от #9
21:34 25.01.2020
9 селянин 1
До коментар #8 от "СИТ":
..е ти си ноден от друга попара,и за тва все ти е сито.Коментиран от #12
21:56 25.01.2020
10 гост
Коментиран от #11
22:08 25.01.2020
11 Янчо Таков
До коментар #10 от "гост":
Руският самолет ще бъде лицензиран през 2068година ако котка не му мине път.22:11 25.01.2020
12 СИТ
До коментар #9 от "селянин 1":
Баш от друга попара едва ли...нека импровизирам:ти гаче си от Северозапада,с този диалект? Нямаше нищо обидно за теб в коментара ми по-горе,ама нейсе. Смени Уиз Еъра с Луфтханза. Там са по-малко "мусулманите и циганетата" . Хъм-стила ти на писане ми напомня един списвач тук....22:12 25.01.2020
13 Хомос еректус
До коментар #5 от "Истинския ДЖОН РАМБО":
Да ти напомня само че през 1988 г. А 320-111 на френските авиолинии катастрофира при демонстрационен полет на летище орли, и това не им попречи да са номер едно сега. Частите за аербъс също се пройзвеждат от различни фирми във различни държави. Много е скъпо само една държава технологично да си пройзвежда самолета сама.22:13 25.01.2020
14 СссереМ
До коментар #4 от "Миро Антонов":
Е с тия супер-дупер-хипер джетове съвсем ще я втасат.Коментиран от #15
22:44 25.01.2020
15 Миро Антонов
До коментар #14 от "СссереМ":
Не знам дали ще я втасат,но с военния Су-57 направо баница пекат. Едни и същи хора правят и двата самолета. Както и да е.Не ползвам услугите на тази ирландска авиокомпания. Летя с някакви там "мишоци" от SAS и Norwegians.
23:01 25.01.2020
16 Евро реалист
До коментар #4 от "Миро Антонов":
Тия самолети са со 100 пътници, на тях им трябват поне 180 местни. Въпреки, че Фокер не произвежда , Бомбардие ги купи Еърбъс, Боинг на практика купи бразилците , и то не остана. А Сухой никой не ги иска , в момента и руснаците ги спряха след два тежки инцидента.23:12 25.01.2020
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 неамериканец
До коментар #1 от "гост":
Не, европейските, както и американските, азиатските, африканските и австралийските авиокомпании трябва да купуват най-ефективните и безопасни самолети. В момента това са Airbus.16:32 27.01.2020