Last news in Fakti

9 Декември, 2019 13:04 41 343 142

Мъск джитка незаконно из Ел Ей със Cybertruck?

  • tesla-
  • cybertruck-
  • илон мъск-
  • ресторант

Шефът на Tesla Илон Мъск бе заснет да слиза от Cybertruck пред ресторант тузарски ресторант в Малибу, Калифорния. Милиардерът бил придружен от компания, след чието пристигане пикапът не бил откаран на паркинга, а демонстративно оставен пред входа, за да се вижда отдалеч.

Мъск джитка незаконно из Ел Ей със Cybertruck?

Мъск го бива в рекламните трикове - неслучайно вече 250 000 души са капарирали Cybertruck. Пикапът, каран от милиардера, обаче не е сериен и не е съвсем ясно дали изобщо има право да се движи по цивилната пътна мрежа.

Мъск джитка незаконно из Ел Ей със Cybertruck?

Регулациите за тестване на прототипи варират според населеното място, но има някои универсални правила. Минималните изисквания задължават производителите да снабдяват мулетата с еърбегове, стандартно разположени светлини, странични огледала и чистачки.

Мъск джитка незаконно из Ел Ей със Cybertruck?

По киберпикапа, с който Мъск и приятелите му пристигат пред ресторант "Нобу", не се виждат камери вместо огледала. Чистачки също липсват, а според някои коментари и осветеният правоъгълник вместо радиаторна решетка не е напълно законен.

Мъск джитка незаконно из Ел Ей със Cybertruck?


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 56 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 type-R

    63 26 Отговор
    Умен е я! Човекът има образование, за разлика от тиквениците с връзки и голям тумбак в GM, които само знаят как да се пъчат и лаят. А едно японче навремето, с името Соичиро Хонда им показа че само с простотия и надуване върви ама не чак толкова......

    Коментиран от #11, #47

  • 7 Аууууу

    56 38 Отговор
    Колко т.пи хора тук! ЩОМ НЕ Е ЗАДЪРЖАН, ЗНАЧИ ИМА ПРАВО ДА ГО КАРА! АКО НЯМАШЕ ПРАВО, ДА БЕШЕ ОСЪДЕН ВЕЧЕ! ТОВА НЕ Е БЪЛГАРИЯ!

    Коментиран от #24

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Хе хе

    17 18 Отговор

    До коментар #8 от "Ввв":

    Пич колко ти плащат? Искам и аз да се включа! Добър съм да плюя, ако ми плащат като на теб!

    Коментиран от #15

  • 10 гост

    48 11 Отговор
    Да го глобят тогава. Някой тъмнозелен като кара вектра държаща се на боята, няма книжка и застраховки, няма губи, спирачки, пуши масло и черен дим от преработено моторно масло, това да не е по-добре, ама никой не го закача. Някой арабин като изкара огледално ламборджини в Лондон го заглеждат и се снимат с него, а дали е легално и законно, май не, ама никой не го закача. Ако намерят доказателства и нещо незаконно Мъск ще си плати акта, няма да му е проблем.
  • 11 ддд

    86 29 Отговор

    До коментар #6 от "type-R":

    Той е единствен на света, който разработи и реализира кацащите ракети, той е главен инженер на космическата програма на Спейс Х и активно работи в останалите компании, които разчупват индустриите. Заради него имате парични преводи без такси, нарича се ПейПал, ако някой не знае, че е бил негов. Та да тръгнеш и да поучаваш един от най-напредничавите визионери в наше време е някак си смешно.

    Коментиран от #13, #19, #21

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 dddd

    22 14 Отговор

    До коментар #11 от "ддд":

    Не мисля че ще те разберат какво искаш да им кажеш.......
  • 14 bad

    28 17 Отговор
    Това пикапче, е като в детските ми рисунки на коли.
    А и с тези тасове кърти.
  • 15 Ввв

    17 29 Отговор

    До коментар #9 от "Хе хе":

    Пич,ако ми плащаха щях да бъда привърженик на джендърските нелогични “шедьоври” на Тесла!
  • 16 чушкопек

    40 11 Отговор
    сичките са гейове освен нас-изобретателите на чушкопека!!
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Глей кво прай Мъска

    27 7 Отговор
    Мъска е хитър. От горе статия за Мерцедес, никой нито чете, нито коментира. А тука сичко са натиска, на Теслата. Разбира ги той нещата.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Токо

    54 31 Отговор
    Ако на този контейнер за боклук на който му викате Cybertruck пишеше УАЗ или УРАЛ щеше да е грозен , недодялан и не знам още какъв боклук, ама нали е произведен от Теслааа... е най убавия ! Абе боже на колко глупави момченца от селата им закачИха интернет, та да видят и те ,че вече има и цветна фотография !

    Коментиран от #134

  • 21 РЗС

    41 16 Отговор

    До коментар #11 от "ддд":

    туккоментиращите обсъждат човек, който да си затвори изпражненията в буркан, ще ги продаде за повече пари от бърлогите на коментаторите. Човека е супер иновативен и затапи дори НАСА, които съществуват отпреди той да се роди. С каквото се хване става първи, това не е случайно, просто си знае възможностите. Както и други казаха, той е Едисон на нашето време. Както всеки човек обаче и той си има дрески за дялане. Правния му отдел със сигурност е разузнал дали Мъск може да кара пикапа по улиците, защото лошата реклама струва много, ама мноого пари на Мъск.

    Коментиран от #27

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 VVV

    6 15 Отговор
    Това нещо ако е от неръждавейка значи е доста солидно , но не знаят как да я обработят за да има по голям ефект. Прекалили са с простотата на дизайна .Ако капака на ремаркето спира въздуха при висока скорост да се удря в задния капак това не означава че е добра аеродинамиката щото никой няма да го ползва.Такава тежка кола не се нуждае от натиск в задната част и това може да влезе в работа .

    Коментиран от #40

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 гост

    24 7 Отговор
    Групичката Анти , явно подкрепена от автора , ако не и участник в нея , явно или е с много къса памет или зорлем се прави на луда !! Само преди няколко дни даже тук имаше статия за новата ПАТЕНТОВАНА лазерна чистачка на Тесла , която най-вероятно още следващата или по-следващата година най-късно ще се монтира на всички модели на компанията , тоест и на пикапа и която дори на патентните документи беше показана именно на пикапа !! Освен това , че на тия лоши , меко казано , снимки не се виждат камерите вместо огледала , не значи , че ги няма !!! И най-накрая това за "незаконната" решетка направо кърти , хахаххаха !!! Да разбираме , че всичко освен грозните муцуни ала БМВ и Мерцедес е "незаконно" , хахахахха !!!

    Коментиран от #31, #35, #86

  • 30 РЗС

    24 9 Отговор

    До коментар #27 от "Driving pleasure":

    Ако знаеше кой е Едисон и с какво е известен нямаше да пишеш простотии. Мъск е голям маркетингов стратег точно като Едисон. Тесла е бил големия инженер, но слаб в маркетинга. Мъск търгува с технологиите, тва е.

    Коментиран от #33

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Driving pleasure

    22 27 Отговор

    До коментар #30 от "РЗС":

    Ами не... всъщност не е нито едното нито другото! Мъск е изхвърлян от една камара компании поради некадърност - дори беше на път да го изхвърлят от Тесла, но се усетиха, че им трябва клоун, на който алтавте да се кланят :) Чичо ти илончо винаги е обирал труда на други и изключая ония 500 долара ли бяха за играта която е продал като дете няма и един честен долар изкаран ;)

    Коментиран от #43, #99

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Зомби с квадратно чело

    13 10 Отговор
    Това е кола точно за пред дискотеки. Предназначена за перковци.
  • 37 Зомби с квадратно чело

    11 10 Отговор
    Това е кола точно за пред дискотеки. Предназначена за перковци.
  • 38 Каубой с квадратен камион

    20 12 Отговор
    Хайде, платените от петролната мафия почват да злословят! Че защо да не си кара Сайбъртрака човека? Не замърсява, за разлика от миризливите пушилници!
    Мен лично не ме кефи дизайна, обаче, важното е, че това е един много здрав и практичен електрически трак!

    Коментиран от #41

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Лелее,

    23 10 Отговор

    До коментар #25 от "VVV":

    и това доживях-ганчо да дава уроци по аеродинамика на фирма,произвеждаща космически кораби!
  • 41 Driving pleasure

    9 19 Отговор

    До коментар #38 от "Каубой с квадратен камион":

    Щото е незаконно бе пич! щото дори не е прототип, щото не отговаря на изискванията и щото вероятно няма и регистрация.
    Представяш ли си в Германия шеа на Ауди, БМВ или Мерцедес да се качи на подобна кола извън фирмената писта, на която се провеждат тестове - веднага изхвърча от длъжност и му се повдига обвинение - Друсани апап обаче си е повярвал и не му пука!

    Коментиран от #42

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 РЗС

    19 10 Отговор

    До коментар #33 от "Driving pleasure":

    баче, изказваш се доста некомпетентно по въпроси, които са над интелигентния ти капацитет. Това, че е изхвърлян от компании, не му изгражда бъдещето, има още камара милиардери като него със същата съдба, примерно Джак Ма, създателя на алибаба, него са го изхвърлили от доста повече места, виж го сега. Бил Гейтс и Марк Зукбърг не са завършили Харвард(втория завърши наскоро). The beatles също не са искали да ги продуцират в началото Декка рекърдс и са им казали, че нямат бъдеще в шоу бизнеса, мога да ти редя до утре, но миналото ти никога няма да ти начертае бъдещето. Бъдеще със некадърност се гради само и единствено в страни от третия свят като България и тн. дето баджанак ти може да ти уреди пост, за който нито си кадърен, нито имаш перспектива. Мъск е добър в търговията, която си е напълно законен бизнес. Има възможност, прави пари. Не забравяй, че ти си никой(който ще си умре такъв) и обсъждаш световно известен иновативен милиардер
  • 44 И все пак

    8 9 Отговор
    Анкетата показа, че Теслафили са повече от Теслафоби, така че дружината Антиелектрици, може да си намери сайт да си търсят опорки! И даже тук е въпроса за Тесла, а не за всички електрички.

    https://fakti.bg/poll/view/930-kato-teslafil-ili-teslafob-se-opredelate

    Коментиран от #46

  • 45 Хахах

    19 10 Отговор
    Тесла поведе хорото. Вече и всички марки се насочват към ел. Колите. Докато не видях как реагират руските тролове в мрежата и с тях и националните предатели ( русоробите), май това е по - сериозна заплаха и от разпадането на СССР за Москва. Уж шега ама след 20 години когато всички коли са на ток. Какво ще правят саудитците и руснаците? Няма да имат механизми за изнудване. Няма да са нужни... и пари няма да взимат. С тея ел. коли май вече ще ги докарат до канибализъм
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Японеца

    8 5 Отговор

    До коментар #6 от "type-R":

    Ко им обясняваш, тука от голф нагоре, го смятат за самолет!

    Коментиран от #63

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Зомби с квадратно чело

    15 16 Отговор
    Ето го кашона отвътре:
    https://www.youtube.com/watch?v=c88Tvz16drg
    Колко трябва да си про.т да се възхищаваш на такова нещо?
    1.Грозно е като кашон.
    2.Кормилото е супер неудобо, трябва да си луд да го караш.
    3.Никакъв достъп до багажното отстрани, само отзад!!!
    4.Три седалки отпред, това е супер дразнещо за шофьора.
    5. Огледалата са супер непрактични за задно виждане и малки.
    6.Дисплеят встрани от погледа някакъв си кара и гледа всичко друго но не и пътя.
    7. В огледалото блести и нищо не се вижда.
    8.Супер големи колони в страни, ще има голяма мъртва зона.
    Абсолютна отврат, това нещо ако вземе лиценз да се движи по улиците ще бъде чиста лудост и това е само отвътре, всичко друго но не и мисъл за сигурност и безопасност. С една дума циганска кола за перковци. На къде отива света това да се налага и хората да му се радват???
  • 58 Олемале

    4 6 Отговор

    До коментар #56 от "Borislav Popov":

    Последно Мъск Американец ли е??
    И ако не харесваш един човек от това колко трябва да си предвидлив да правиш изводи за цели нации???
    Аз също не харесвам фукльовци е и??
    Ти видя ли какво има в колата???А познай какво говори това????

    Коментиран от #59

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 type-R

    4 4 Отговор

    До коментар #47 от "Японеца":

    Ами май това ще ми е последният коментар тук. Каквито са на пътя, такава и държавата, такъв им и живота. Слугуват за единия хлебец в немските мафии, цените вече са ТРОЙНИ на тези в любимия им Дойчланд, а Батето и Баба Меркел потриват ръце!
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Xa xa xa

    13 6 Отговор
    Ще го кажа пак.... пича на 23 години си купи макларън ф1 за над 1 милион долара ,цъкни виж клипчето къф е ухилен вестник с 1 костюмче нали на 23 сам си е направил парата,пича си прати колата в космоса за кеф.... променил и променя света човека нашите тука бате седнали да му казват кое как с цяло 20 лева в джоба гАзетата.... пълен минус
  • 78 плежъра

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "Driving pleasure":

    А ти кой си ?
  • 79 Давид

    12 9 Отговор
    Това със замърсяването е уникална измама . Ако искаха да няма замърсявания , Шел и други компании щяха да извадят от патентните бюра разработките за коли харчещи примерно 200 милилитра бензин на 100 км пробег . Имат ги . Но те ви дават , Мъск и онзи нервен джендър - малката Грета . В света предстои поредния потоп . И те искат да ви го представят като последица от замърсяването . Затова палят гори - представят ги като впоследствие от парников ефект или тем подобни глупости . Вижте как умело вкараха и Холивуд в играта . Но не са вкарали в сметките Путин и китайците и тук ще има препъни краче .

    Коментиран от #82

  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Пената

    5 7 Отговор
    Къде му е шукото за зареждане на тва кашонче, великото творение на Кравария !?
  • 82 гост

    3 5 Отговор

    До коментар #79 от "Давид":

    Брееей , ти да видиш !!! Ами що тогава китайците са най-големия пазар за електромобили ?? Че не стига това , ами и на електрически автобуси , които до 2 години ще са 100% от всички в Китай , че и вече в Европа ?? Сигурно са успели да ги включат в "конспирацията" на мръсните западняци , а ?? Хахаххахахах !!!
  • 83 Не бъди буквалист

    2 4 Отговор

    До коментар #64 от "Антиелектрика":

    Може да не си казал буквакно, че Тесла ще фалира, но пък си казвал, че БАЛОНА ЩЕ СЕ СПУКА, което по смисъл е същото. Или и това не си казвал?

    Не казваше ли, че цените на батериите ще се покачват с повишаването на търсенето? Че било невъзможно да падат всяка година?

    Че заради Тесла настанал дефицит на батерии 1,5V още когато произвеждаха по 70 000 годишно и няма как годишното производство на електромобили от всички производители, а не само Тесла да достигне 1 милион.

    Кое от всичко това позна от днешна гледна точка? Спука ли се балона? Ще се спука ли? А батериите ще поскъпнат ли? Пикапа на Тесла вече е на същата цена в сравнение с подобен бензинов, но е по-мощен въпреки почти същото тегло. Въпреки това, цената на батериите продължава да пада.

    След колко време ще се спука този електрически балон?

    Коментиран от #85, #88

  • 84 гост

    1 2 Отговор
    Не виждате ли, че има номер, следователно има регистрация и застраховка и е легален на пътя.
  • 85 Borislav Popov

    1 5 Отговор

    До коментар #83 от "Не бъди буквалист":

    Аха и все за някакво съдебно дело срещу Тесла, говореше преди, незнам си там какво уж били манипулирали с батериите, балона ще гръмне скоро, викаше. Делото мина отдавна, балона така и не гръмна, а когато го питам за това дело, той се прави на ударен и започва да ми говори за съвсем други неща.

    Коментиран от #87

  • 86 Джуган

    1 3 Отговор

    До коментар #29 от "гост":

    Интересно как авторът ме подкрепя но ми трие съвсем резонни коментари които по никакъв начин не нарушават правилата на сайта, а същевременно толерира твоята помия която нарушава правилата. И сега ако пиша че двамата с автора имате еднаква сексуална ориентация, веднага ще ме баннат, затова не го казвам.
  • 87 Боре не бил педал

    3 2 Отговор

    До коментар #85 от "Borislav Popov":

    Изчакай с яденето на лай..., нека излезе пикапа, нека изглежда така идиотски като прототипа, нека е на обещаната цена, нека е с общаните показатели, купи си го, подкарай го, захаресвай го и прати снимки. И чак тогава ми говори с поучителен тон кое как става за да се убедя че не си жалък фантазьор и джендераст

    Коментиран от #89

  • 88 Антиелектрика

    2 3 Отговор

    До коментар #83 от "Не бъди буквалист":

    Я не се прави на интересен. Винаги съм казвал, че Тесла НЯМА ДА ФАЛИРА. Какво ми вадиш думи от контекста? Това предсказание на Блумбърг слабо ме вълнува след като фактите към настоящия момент са, че батериите поскъпват. Абе ти нямаше да пишеш повече, но все пак да те питам какво стана с рекорда на Ринга, нали щеше да е до края на 2019 година? Аз поне щях да си изпълня обещанието и бях спрял да пиша, но на всеки коментар все ме споменавахте. Та с твоите предсказания по твоята глава.

    Коментиран от #103

  • 89 Borislav Popov

    2 2 Отговор

    До коментар #87 от "Боре не бил педал":

    Точно ти ги ядеш сега лай.ната ! Аз говоря с човека, за фалита на Тесла, а ти ми пееш някакви, съвсем други песни, за това кога щял да излезе пикапа и как щял бил да изглежда..) Ако иска и хич да не излиза този пикап, все ми е тая и как щял бил да изглежда, когато излезе някога, също, понеже не е в мой стил, а и поне за сега, не мога да си го позволя, макар, че не е чак толкова и скъп.

    Коментиран от #90

  • 90 Оказа се че боре ескъсан педал

    3 4 Отговор

    До коментар #89 от "Borislav Popov":

    Нямаш пари за Тесла? Бедността е най справедливото наказание за глупостта.

    Коментиран от #92, #93, #94

  • 91 Дид

    1 1 Отговор
    Е те т'ва е делано с теслата...
  • 92 Оказа се че Антиелектрика е баш петала

    1 2 Отговор

    До коментар #90 от "Оказа се че боре ескъсан педал":

    Не си разбрал, нищо, каскет, Борето парички си има, но баш пък за такова чудо-пикап, Борето пари не дава и не си разбрал оше, глупи, че -

    Коментиран от #96

  • 93 Оказа се че Антиелектрика е баш петала

    1 3 Отговор

    До коментар #90 от "Оказа се че боре ескъсан педал":

    Не си разбрал, нищо, каскет, Борето парички си има, но баш пък за такова чудо-пикап, Борето пари не дава и не си разбрал оше, глупи, че -
  • 94 Оказа се че Антиелектрика е баш петала

    1 3 Отговор

    До коментар #90 от "Оказа се че боре ескъсан педал":

    Не си разбрал, нищо, каскет, Борето парички си има, но баш пък за такова чудо-пикап, Борето пари не дава и не си разбрал оше, глупи, че -
  • 95 Оказа се че Антиелектрика е баш петала

    2 3 Отговор
    Не си разбрал нищо каскет, Борето парички си има, но баш пък за такова чудо-пикап, Борето пари не дава и не си разбрал още, глупи, че - Бедноста не порок. А освен това, още не си разбрал още, че и си неграмотен и затова бедносТТа ти е в глупосТТа

    Коментиран от #101

  • 96 Антиелектрика

    1 3 Отговор

    До коментар #92 от "Оказа се че Антиелектрика е баш петала":

    Кухчо, нали не пишеше с други никове? И колко трябва да си малоумен, за да не вдявяш, че не аз пиша по твой адрес с други никове? Упорито отказваш да приемеш реалността, че цял свят ти се смее и навсякъде ти се привиждам само аз, ненормалник.

    Коментиран от #98

  • 97 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 98 Оказа се че Антиелектрика е баш петала

    1 3 Отговор

    До коментар #96 от "Антиелектрика":

    Сърди се на твоите приятели от сектата, които използват тук, такива похвати. Покрай сухото гори и мокрото, не е важно дали си ти или някой друг, важното е, че това говедо е от вашата секта, а вие там сте всички на един акъл и един с друг се подържате.
  • 99 Ask

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Driving pleasure":

    Стив Джобс 2 нищо ново
  • 100 Аз монтьора

    3 0 Отговор
    Проблема с дизайна ще излезе наяве при първата катастрофа с него. Неформованата ламарина ще насече всичко. Проблема е като на трабанта. Ако удари пешеходец край с него! Благодаря!

    Коментиран от #102

  • 101 Неграмотността

    4 1 Отговор

    До коментар #95 от "Оказа се че Антиелектрика е баш петала":

    Теслараст твърди че се пише “бедноста” и “глупоста”, наричайки неграмотен този който пише “бедността” и “глупостта”. Безценно.
  • 102 Иво

    0 0 Отговор

    До коментар #100 от "Аз монтьора":

    В този вид камиончето няма няма как да бъде сертифицирано за Европейския пазар. Това си е прототип за реклама на бъдещ модел.
  • 103 Гърмящ балон

    0 0 Отговор

    До коментар #88 от "Антиелектрика":

    Така и не разбрах за кой балон говореше, че ще се пука? Ще се пука ли още? През 2017, когато говореше, че ще се вдигат цените на батериите, цената им беше към 250$. Колко са се вдигнали цените оттогава насам? Моля за конкретни отговори!

    Коментиран от #104

  • 104 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #103 от "Гърмящ балон":

    Пак ли се правиш на разсеян и не виждаш какво те питам?
  • 105 Отговор

    0 0 Отговор
    Моя отговор - все още не е свършила 2019.

    Чакам твоите отговори.

    Коментиран от #106

  • 106 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #105 от "Отговор":

    Моя отговор е в коментара по другата тема и той е, че през 2019 година, цените на батериите расте: https://fakti.bg/avto/376111-nedostig-na-baterii-shte-zabavi-audi-e-tron?mobile_full_version=1 "Отгоре на всичко единственият доставчик на батерии за модела - корейската LG Chem - е повишила цените за пореден път".

    Коментиран от #108

  • 107 Студио за красота

    1 1 Отговор
    Внимавайте да не ви измами и вас! Боре каскета преди няколко дни дойде за пълна епилация, щели да имат коледно тесларастко парти, загубихме сума ти време с рунтавия му гъ..., накрая каза че си е забравил портфейла и че веднага ще донесе парите. Изобщо не дойде и сега се крие, но виждаме че влиза тук така че го призоваваме: БОРЕ, ДАЙ ПАРИТЕ

    Коментиран от #120

  • 108 Гърмящ балон

    0 0 Отговор

    До коментар #106 от "Антиелектрика":

    От другата тема виждам, че цената на батериите от 2017 година насам се е променила със стотина долара, ама НАДОЛУ. Я кажи каква е твоята версия по случая? Това че даден доставчик е променил първоначално договорената преди години цена от 114 долара за киловатчас, която в момента на доставката не отговаря на пазарната, не означава че цените на батериите не са паднали.

    Очаквам отговора и за балона? За какъв балон говореше, че се надувал и щял да се спука?

    Коментиран от #109

  • 109 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #108 от "Гърмящ балон":

    Я ми дай официалните цени на батерии, които може да си купиш за електричка и ми кажи с колко са паднали, защото все говориш наизуст. Нали са същите като в телефоните и лаптопите? Аз разлика в цените към крайния потребител не виждам, а ти си бръщолеви за това, че производствените разходи падали. Същото както лъжеше, че в Германия цената на тока била отрицателна, ама се оказа, че не е към обикновения германец. Та балона ако не си разбрал какъв е, това си е твой проблем, но ти си го надувай с лъжи и демагогия.

    Коментиран от #113

  • 110 Plameni

    0 0 Отговор
    През 2010 г. 1квтч=1100$ 2019г. 1квтч=156$ 87% спад на батериите според Bloomberg публикувано във fakti.bg

    Коментиран от #111

  • 111 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #110 от "Plameni":

    Хубаво е да се чете какво точно пише. Първо, през 2010 година само Тесла прави електрички и батерии. Второ, пише че това са ЦЕНИ САМО КАТО СЕБЕСТОЙНОСТ. Но волните интерпретации и измислици лесно могат да заблудят хората.

    Коментиран от #112, #119, #124

  • 112 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #111 от "Антиелектрика":

    Според проучване 2019 Battery Price Survey цените на батериите за електромобили вече са спаднали до нива 156$за киловатчас на ниво СГОБЕНИ БАТЕРИИ .13% спад само за една година. 2018г. средната цена с включена инфлация е била 180$/квтч

    Коментиран от #114

  • 113 Обикновен немец

    0 0 Отговор

    До коментар #109 от "Антиелектрика":

    Цената на тока и за обикновения немец е отрицателна в определени дни в зависимост от договора, който е подписал с доставчика. Ама се иска малко акъл за да разбереш каква е разликата между цената на електроенергията и цената за киловат час заедно с доставката, данъците и таксите. Те са си били високи от край време, още преди таксите за зелена енергия.

    Коментиран от #115

  • 114 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #112 от "Plameni":

    Значи излиза, че 100 kWh батерия е струвала 110 000$, а сега е 15 600$. Пак казвам, че производствени разходи и цена на дребно са съвсем различни неща и СГЛОБЕНИТЕ БАТЕРИИ не променят този факт.

    Коментиран от #118

  • 115 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #113 от "Обикновен немец":

    Ти наистина ли мислиш, че на обикновения човек му дреме какво пише в разбивката на сметката, след като плаща най-високата крайна цена за електроенергия? Вече надмина и себе си с демагогията. Та ето точно за този балон говорех.

    Коментиран от #117

  • 116 Българин

    3 2 Отговор
    Браво на господин Мъск.Човекът мисли за бъдещето,много хора му завиждат.Който го може го може.Не като повечето работещи вишисти в бг.Изкарали фалшиви дипломи и се мис мислят за много нещо.Добре че на времето татко и мама комунисти ги нагласиха с връзки да избутат више образование и да лежат цял живот на гърба на умните хора ,като г-н Мъск.
  • 117 Кой балон

    0 0 Отговор

    До коментар #115 от "Антиелектрика":

    Поне веднъж можеш ли да бъдеш конкретен. ВЕДНЪЖ ЗА РАЗНООБРАЗИЕ. ВЕДНЪЖ? МОЛЯ!

    Коментиран от #121

  • 118 И какво значение има

    1 0 Отговор

    До коментар #114 от "Антиелектрика":

    Какво те интересува цената на дребно за батериите за електричките? Тя не определя цената на самата електричка. Себестойността на електромобила се определя от цената на едро, на която производителите КУПУВАТ/ПРОИЗВЕЖДАТ батериите си, а не от цената на ДРЕБНО НА КОЯТО ГИ ПРОДАВАТ. Пак търсиш под вола теле.

    През 2016 имаше статия тук за един дето си купил батерия на Тесла за 45 000$, само за да я разглоби да види какво има вътре, а ако беше изчакал до следващата година, за същите пари щеше да получи безплатно и автомобил към батерията. Това достатъчно доказателство ли е, че цените падат?

    Коментиран от #122

  • 119 Наистина е хубаво да се чете

    1 0 Отговор

    До коментар #111 от "Антиелектрика":

    Ама с разбиране. Например, ако отвориш страницата в Уикипедия за Нисан лийф, ще прочетеш:

    При пускането на автомобила през май 2010 г. батерията е струвала около US$18 000. Към 2015 г. струва около $7000. При връщане на старата батерия струва US$5 499.

    Следователно нищо от това, което си написал не е вярно, а цената за 5 години е паднала с 61%, въпреки повишеното търсене.
    Продажбите през 2010 г. са 50, през 2011 – 22 144, 2012 – 26 973, 2013 – 47 716, 2015 – 61 507. Общите продажби към май 2015 г. са над 180 000, като от тях около 80 000 са в САЩ, следвани от Япония с около 53 500 и Европа с над 41 500 броя. Nissan Leaf е най-продаваният електромобил, като след него се нарежда Tesla Model S с 78 334 продажби.

    Коментиран от #123

  • 120 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 121 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #117 от "Кой балон":

    Нали постоянно пишеш за функционална неграмотност, ориентирай се сам.
  • 122 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #118 от "И какво значение има":

    Ами интересува ме като всеки нормален човек, колко плащам накрая, не някакви лъжи, че поевтинявали, пък цената им е същата. Само латернаджия като теб може да твърди, че едната компонента била поевтиняла и не е важно какво плащаш накрая.
  • 123 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #119 от "Наистина е хубаво да се чете":

    Най-дразнещото в теб е постоянното писане с различни никове. Как пък не можа да да си останеш с ник Електрика и да си формулираш въпросите в един пост? Да, 2010 година в Нисана цената е била такава. А от 2015 година до сега, колко е паднала цената на батерията? Май не е мръднала, нали? За това дадох като контрапункт, че тази година LG е вдигнала цената на батериите за трети път! Какво има да коментираме пак?

    Коментиран от #130

  • 124 Браво

    0 0 Отговор

    До коментар #111 от "Антиелектрика":

    Призна си, пак! Браво! Твоя цитат - Хубаво е да се чете какво точно пише. Първо, през 2010 година само Тесла прави електрички и батерии. Това беше важно - през 2010 само Тесла прави електрички! А сега виж колко е цената на първия Роудстър, колко е била! Виж с колко голяма батерия е и сравни с една например нова Модел 3 с голямата батерия. Сравни капацитета на батерията с цената на колата и самата кола! А за следващото ниво на цените на батериите сравни Модел 3 със пикапа, като големина на колата, на батерията и цената!

    Коментиран от #126

  • 125 Blackthorn

    0 0 Отговор
    Те това си е вече истинска тесла издялана с теслата! Ииии... Какъв е този крокодил на дясната седалка?
  • 126 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #124 от "Браво":

    Аз за разлика от теб си признавам. Дори бях готов да спра да пиша ако модел 3 беше слязъл под 8 минути на Ринга. Даже толкова ми писна, че щях да спра да пиша и ако модел S беше поставил рекорд. Признавам си и, че ти си единствения, който се държи на малко по-нормално ниво от останалите електрофили. Хиляди пъти съм казвал, че бих си взел електрически СУВ, но ме притеснява силното ЕМП и пожароопасните батерии. Не ме притеснява толкова пробега, защото си имам къща и мога да си я зареждам. Но когато от Ауди казват, че LG са вдигнали цените на батериите, звучи супер смешно, че цените падали.

    Коментиран от #127, #128

  • 127 Цените падат

    0 0 Отговор

    До коментар #126 от "Антиелектрика":

    Цените падат, ама за някой! За това Тесла си направиха завода за батерии, за да не им вдига някой цената! Но това не означава, че LG не са свалили производствената цена! Това, че те продават по - скъпо, не означава че им излиза по-скъпо да произведат, а че търсенето се е увеличило. Сравни характеристиките на Модел 3 и пикапа и кажи, че цените не са паднали. Двете са на една цена!

    Коментиран от #129

  • 128 Цените падат

    0 0 Отговор

    До коментар #126 от "Антиелектрика":

    А можеш да сравниш първия Роудстър с Пикапа! И кажи, че цените не падат!
  • 129 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #127 от "Цените падат":

    Стига бе човек, светът не се върти около Тесла.
  • 130 Мисията изпълнена

    0 0 Отговор

    До коментар #123 от "Антиелектрика":

    Писането с различни никове очевидно върши работа. Гледам продължаваш да водиш диалогът дори когато ме няма, пък и макар да пиша рядко тук, отвреме-навреме чета коментарите и най-редовно спориш с "мен"😄.

    Благодаря за комплимента, въпреки че си го отправил към друг. За съжаление си прав. Тук нивото е толкова паднало, че ми е под нивото да пиша. Все пак ще ти отговоря. Цената на Nissan Leaf през 2010-а година е около 30 хиляди долара с 24 киловатчаса батерия. Преди около 2 години излезе новия модел, който е с 40 киловатчаса батерия, има повече мощност, повече екстри, почти два пъти по-голям пробег, по-голям е, но пак струва 30 хиляди долара.

    Ако гледаме буквално няма поевтиняване, но на практика има. Тази тенденция ще се запази, докато пробегът не стигне този на ДВГ - около 800 км, а чак тогава ще спрат да качват капацитета на батерията, което ще свали цените на електромобилите, въпреки че превъзхождат ДВГ по всички параметри. Дотогава всичко ще е един компромис. Дали това ще стане през 2023 година както казва bloomberg в оптимистичната си прогноза или през 2028 година, както казва MIT в песимистичната си прогноза, няма чак такова голямо значение. Най-вероятно ще е някъде по средата. Важното е, че е неизбежно, независимо каква е твоята логика. Също така не е важно дали през 2019-та, 2020-та или 2021-ва някой електромобил ще бие рекорда на Нюрбургринг. И това е неизбежно. Очевидно е че балонът на електромобилите няма да се спука, както ти се иска. Това

    Коментиран от #131

  • 131 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #130 от "Мисията изпълнена":

    Отново къртиш с логиката си. Значи бях прав, че целта ти е да заблуждаваш хората пишейки постоянно с различни никове? И отново се позоваваш на някакви нелепи прогнизи, които нямат нищо общо с реалността, а тя е, че колкото повече се търси една стока, толкова по-скъпа става.
    Но пък типично по детски се опитваш да се измъкнеш пак с бъдеще време. Не било важно кога, защото било неизбежно. Ето това вече е характеристика на цялата шайка електрофили, които започват да придават нереални свойства на електричките. Е, аз пък ти казвам, че никога електромобилите няма да бият никакви рекорди на ДВГ - нито за ускорени, нито за скорост, нито за пробег. Фактите потвърждават моята теза, а твоята е поредната нереална фантастика.

    Коментиран от #132

  • 132 Я кажи кои са тези стоки

    1 0 Отговор

    До коментар #131 от "Антиелектрика":

    Спомняш ли си колко струваше през 2010 година един 5-инчов четириядрен смартфон? По колко бройки се продаваха годишно тогава и по колко днес? Днес колко му е цената?

    Един 55 инчов смарт телевизор? Инверторен климатик? Таблет? Литиево-йонни батерии за винтоверт 2Ah? A 18650 литиево-йонна батерия за фенерче? Фотоволтаици, инвертори?

    Всички тези неща се продават стотици пъти повече от тогава, но ТОЧНО ЗАТОВА, сега струват до десетки пъти по-малко. Масовото производство сваля цените. Всеизвестен факт, който не искаш да проумееш. Защо се сринаха цените на лития и кобалта?

    Коментиран от #133

  • 133 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #132 от "Я кажи кои са тези стоки":

    Да, спомням си колко струваше 2010 година флагмански смартфон - беше 500 евро. Сега не може да намериш такъв, а наследниците му са над 1000 евро.
    Моля те само да не изтъкваш кобалта и лития, защото са абсолютно същата стока като петрола - цените им се определят от фондовите борси.
    Хайде не се опитвай да лъжеш, както ти изнася.

    Коментиран от #135

  • 134 Оня

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "Токо":

    Пффф изобщо не си праФ бате. Ако УАЗ правеха електромобили и бяха толкова успешни, като Тесла никой нямаше да каже нещо такова. Плюс в идните 5-10 години всички превозни средства ше изглеждат подобно, доста моди отпреди 20-30г се завръщат, сградите само ще станат от ръбави в обли, а колите от обли в ръбави, помни тия думи
  • 135 Правиш се на ударен

    1 0 Отговор

    До коментар #133 от "Антиелектрика":

    Въпроса ми беше съвсем друг. Колко струва днес флагманския телефон от 2010 година който тогава струвал 500 евро? Всеки един смартфон за 50 евро е по-добър от него. Същото ще стане и с електромобилите. Няма да поевтинеят съществено, а просто ще предлагат много повече за парите си и вече го правят. Както виждаш цената на Нисан лийф не е мръднала, но пробегът му се е увеличил от два пъти. Вече има батерии, които се зареждат за 12 минути до 80%. Остава да повишат енергийната плътност, така че в същия обем и тегло да се съберат батерии за пробег 1200 километра.

    През 2010г електромобилите едва минаваха по стотина километра с едно зареждане, а сега над 500. Въпрос на време е. Подобряват се бавно, постепенно, но сигурно с по 10% годишно. Естествен процес, който даже не включва революционни открития.

    Коментиран от #136

  • 136 Поправка

    0 0 Отговор

    До коментар #135 от "Правиш се на ударен":

    Въпроса ми беше съвсем друг. Колко струва днес телефон с параметри на флагманския телефон от 2010 година който тогава е струвал 500 евро?

    ПП Точно както телефоните, пътуването от точка а до точка б ще е само част от функциите на автомобила. Батерията му ще може да се използва за много други неща, защото надали някой ще мине милион и половина километри, за да изразходи всичките и цикли живот на батерията само с шофиране.

    Коментиран от #138

  • 137 ффф

    0 0 Отговор
    Ето едно видео на 4х4 мощен форд ф150 срещу обикновенна модел Х.
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=453&v=VPNoXa-Lb_k&feature=emb_logo
  • 138 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #136 от "Поправка":

    Пак ли стигаме до неограничените възможности на някаква имагинерна извънземна технология? И не бъркай процесори с батерии, защото нямат нищо общо - едното са полупроводникови елементи, а другото е химическа реакция.

    Коментиран от #139

  • 139 А ти какво виждаш

    0 0 Отговор

    До коментар #138 от "Антиелектрика":

    Като гледам ти се ще развитието на всички технологии да спре от раз и повече нищо да не се развива. Кога мислиш че ще се случи това? Другия месец, догодина, след 10 години? Както виждаш ДВГ е в масово производство от стотици години и технологиите продължават да се развиват, а масовото производство на електромобилите дори още не е започнало. Не масово ами почти никакво навлизане няма на батериите в електропреносните мрежи, а това е тенденция която ще заеме огромна ниша на производителите на батерии. Постоянно се откриват нови и нови принципи, материали и технологии за производство на вече откритите, за да им падне цената и да се повиши качеството на химичните процеси, за които говориш. Ако се върнем на nissan leaf, преди няма и 10 години имаше 24 киловата часа батерия, а най-новият има над 60 киловатчаса за почти същата цена и тегло. Какво ли ще е след още 10 години, след като от две години всички планираха милиарди за разработката на нови технологии за електромобили? Досега дори нямаше конкуренция.

    Пак питам кога мислиш, че ще спрат да се развиват? И по-лесен въпрос. какви качества смяташ че трябва да притежават електромобилите за да се наложат над ДВГ? Пробег, тегло и време на зареждане? Аз ще ти кажа предположение кога това може да се случи.

    Коментиран от #140

  • 140 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #139 от "А ти какво виждаш":

    Къде пак ме буташ? Колко пъти да ти казвам мен какво ме вълнува в електромобила?
    Пазар на батерии има много отдавна.
    100 пъти съм ти казвал, че не ме притеснява бавното зареждане и по-голямото тегло, а ме притеснява как се отразява на здравето ЕМП на стотици хиляди ватове и пожароопасната батерия. В момента, в кото отпаднат тези притеснения за мен, веднага бих се метнал на електричка.
    До тогава съм твърдо на мнение, че по-екологично би било ако ДВГ минат на газ или спирт и някой ден на водород.
    Така, че не виждам какво повече има да спорим.

    Коментиран от #141

  • 141 Нямам време и желание

    0 0 Отговор

    До коментар #140 от "Антиелектрика":

    Вече не ми се занимава с глупости. Има по-смислени дейности от писането тук. Само бе нахвърлям някои факти с които не си длъжен да се съгласяваш, но може да потърсиш информация. Няма доказателства за вреда от ЕМП с ниска честота. За сметка на това има неопровержими доказателства за вреда от високи честоти / малка дължина на вълната. Даже няма да те питам, както обикновено, а направо ще ти кажа, че електромобилите се причисляват към първия случай.

    Също така има неопровержими доказателства, че мръсния въздух убива милиони хора годишно. Бъдещето принадлежи на електромобилите, батериите и ВЕИ, независимо дали го желаеш/одобряваш или не. Пожелавам ти весело посрещане на празниците!

    Коментиран от #142

  • 142 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #141 от "Нямам време и желание":

    Абе 5 kHz от 500 kW при скорост от 140 км/ч не е много ниска и безопасна честота, но всеки сам си решава. Мръсния въздух няма какво да се коментира, там е ясно и няма как да не съм съгласен.
    Всичко хубаво.