Last news in Fakti

17 Юли, 2019 09:48 19 847 59

Колата, от която всички собственици са доволни

  • porsche-
  • 911
Колата, от която всички собственици са доволни - 1

Неведнъж сме ви показвали най-различни класации за надеждност на автомобили, в които иконата на марката Porsche почти винаги е в челните позиции. Моделът 911 е емблематичен за Porsche и е мечта за голяма част от автомобилните фенове.

В едно от последните проучвания по темата "От кои коли са най-доволни собствениците им", направено от Consumer Reports, автомобилът Porsche 911 отново е на челна позиция. Тук обаче не става дума за надеждност, практичност и функционалност, а за истинско удоволствие от шофирането.

Колата, от която всички собственици са доволни

Говорейки за тези автомобили, собствениците наблягат на отличната управляемост, мощните двигатели, звукът от мотора и въобще - на удоволствието от шофирането. Малкото дефекти не са сред най-честите отговори.

В конкретния случай става дума за новия модел 911 и по-конкретно версията Porsche 911 Carrera S (2019), но времето е показало, че собствениците на такива автомобили изпитват огромно удоволствие и от по-старите модели на 911. Това е колата с едно от най-дълговечните моделни имена. Индексът 911 се използва от 1963 година.

Колата, от която всички собственици са доволни


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 38 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Грую

    81 2 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Не. Просто не е за бедняци!

    Коментиран от #3, #15

  • 3 сектант

    36 96 Отговор

    До коментар #2 от "Грую":

    мога да си го позволя, но дъстъра ми доставя повече динамика и удоволствие

    Коментиран от #9, #23, #45

  • 4 Гостилничаря

    25 9 Отговор
    Нормално, все пак не са чак толкова много а и са се изръсили доста за един такъв екземпляр, остана и да не са доволни....
  • 5 Истина

    16 60 Отговор
    Купуваш скъпа кола може хич да не си доволен от колата но казваш обратното щото ще остане в твойте ръце така си е при поршето не си заслужава за дадените парите .

    Коментиран от #28

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 гощо

    56 11 Отговор
    Това е колата другото е пълнеж!
  • 8 Behemoth

    81 5 Отговор
    В интерес на истината това е перфектната кола....бърза спортна кола за ежедневна употреба със страхотен леко ретро вид на прилична цена за всичко това....всички ония супер,дупер таралясници на цена няколко милиона и външен вид все едно от комикс и постоянен абонамент в специализиран сервиз за обслужване могат да му дишат прахта на Поршето....
  • 9 Аххх

    65 26 Отговор

    До коментар #3 от "сектант":

    Дъстъра ти доставя повече динамика и удоволствие от поршето?
    Ти нормален ли си е бастун?

    Коментиран от #13, #18

  • 10 гост

    14 70 Отговор
    Тесла е НОМЕР ЕДНО, Порше, Дачия и други смешни марки са много много назад

    Коментиран от #17, #31, #41, #46

  • 11 pyle

    39 7 Отговор
    Гроздето е кисело като е високо...
  • 12 Госта

    45 11 Отговор
    Перфектната кола,а цървулите с дъстери и тем подобни....жалка работа да плюят
  • 13 Пръч

    50 7 Отговор

    До коментар #9 от "Аххх":

    Прав е Сектанта, звукът дето иде от Дъстъра - "Тъндърляка-тъндърляка" е неописуемо удоволствие :)
  • 14 Кирчо

    35 14 Отговор
    Това което е написано в статията е истината, хората с пари не са глупаци. Добрия автомобил струва пари, но дава и неповторима емоция... нещо което японските легени не могат, и никога няма да могат!

    Коментиран от #59

  • 15 Грую

    29 8 Отговор

    До коментар #2 от "Грую":

    Не сравнявай задръстера с порше!
  • 16 spy

    31 10 Отговор
    за мен лично Кайман и Панамера особенно втория модел практична и удобна а който сравнява Дачия с Порше наистина е за лечение от психолог
  • 17 tarikat

    13 4 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Направи едно добро и се пий хаповете

    Коментиран от #25

  • 18 сектант

    24 26 Отговор

    До коментар #9 от "Аххх":

    просто завиждаш. искаш ли да те повозя и да те погали лукса. фул екстри е и вози меко нито трака нито лопа и разхода е перфееектен. бас ловя, че от софия до варна ще бие това порше само защото ще трябва тоя да си пълни резервоара поне 3 пъти! та да, сравнявам ги и да, дъстъра ми е НОВ и ХУБАВ автомобил а повечето кретени тук карате някакви ТОЙОТА КОРОЛА ВЕРСО на версия и си мислите за поршета - бедняци

    Коментиран от #27, #35

  • 19 сектант

    10 31 Отговор
    то дори королата версо е по-смислен автомобил от тази еко тоалетна за комплексари 911
  • 20 помнещ

    14 33 Отговор
    ако попитате дъщерята на Пол Уокър коя кола ненавижда, със сигурност ще ви посочи Порше 911 карера, същото ще ви сподели и собственика кинкалерните хипермаркети в България и Гърция JUMBO, с една дума изпикай им се на гумите и няма тръгване, а в дъжд и зимни условия просто не си и помисляй за нея защото си пътник, както се случи със сина на собственика на JUMBO преди няколко години та утрепа и цяло невинно семейство, преди няколко години видях един такъв ентусиаст в актуален български зимен курорт със ски багажник на покрива с огромни гуми отзад тип валяци, тия хора чували ли са за законите на физиката, както и стана това Порше не успя и да мръдне, с една дума лятна кола, но с много въпросителни при управление на мокра настилка и с висока скорост, поради факта, че задното предаване е неуправляемо, а порше роудстър 4х4 аз още не съм видял, и Аертон Сена беше краля на мокро с още по мощни болиди, но в един прекрасен слънчев ден на Имола през 1994г. се разби на прав участък с 300 и резонно не оцеля, така че по внимателно със хвалбите.

    Коментиран от #21, #22, #26, #29

  • 21 ажююаж

    34 7 Отговор

    До коментар #20 от "помнещ":

    Едва ли дъщерята на Пол Уокър ще мрази 911, първо защото Пол Уокър не умря в 911, второ, че не е карал той и трето имаше запис от катастрофата, Поршето летеше сигурно с 200 в ГРАД! и се изши в един стълб и се запали. Оказа се че и гумите на Поршето не били сменяни от 10 години. Била лятна кола ха ха, това е най-стабилната кола на пътя, когато Кристиан Менцел, който е рилот от 20 години тества 911 на пистата в Мендик, каза ме никога не е влизал с друга кола по толкова перфектна линия с такава скорост в завоите. Освен това има версии с 4х4, всъщност повечето Поршета са 4Х4 от време на време пускат някоя модификация със задно. А 4Х4 на дъжд и сняг е най-доброто. Твойта лада 1500 със задно може и да е лятна кола, но Порше е нещо за което дори не трябва да мечтаеш, толкова си далеч от него.
  • 22 гост

    14 1 Отговор

    До коментар #20 от "помнещ":

    И какво следва от всичко което си написал,че 911 не е хубава кола ли?Да ти кажа ,че Пол Уокър загина с порше GT,а Карера 4 дори и роудстар има колкото щеш.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 сектант

    6 11 Отговор

    До коментар #23 от "👎🏽👎🏽👎🏽Банален болен мозък":

    ела в Бояна да ти го покажа дъстъра - Цоликофер Топков се казвам. А гроздето е кисело когато е високо.
  • 25 гост

    2 14 Отговор

    До коментар #17 от "tarikat":

    Аз съм друг гост , ама "хаповете" много скоро ще ги пиеш ти !!!! Щото Порше до 6-7 години максимум ще мине на ток за всичките си модели и то първи от ВАГ , а там с Тесла не може и да мечтае да се мери !!! Както и ако не ти е известно Тесла още миналата година го задмина по ВСИЧКИ продажби при еднаква и даже по-висока цена и индентични модели , а тази година ще го задмине ДВОЙНО !!!

    Коментиран от #54, #56

  • 26 Зелено

    12 0 Отговор

    До коментар #20 от "помнещ":

    Със същия успех може да се утрепеш и с някоя тойота или хонда ако няма никой горе в главата. Не са виновни бързите коли, а тези, които ги карат. Просто има индивиди, които карат ненормално и фактите са на лице. И онзи от джъмбо сигурно е карал с ограниченията? А повярвай ми, като стане въпрос за пътно поведение и стабилност, 911 е едно от най- добрите в тази сфера, даже и на сняг. Просто срещу физиката няма как да се върви.
  • 27 FuckDuster

    11 4 Отговор

    До коментар #18 от "сектант":

    xaaaxxaaxaxxaxa засили се с този канцерогенен дъстър и се забии в некои стълб

    Коментиран от #47

  • 28 Бачо Киро

    15 1 Отговор

    До коментар #5 от "Истина":

    Написаното от теб е възможно най-голямата глупост в автомобилния свят. Няма друга спортна кола, която да съчетава така всички аспекти на шофирането - ежедневно, спортно, луксозно, писта... Където и да решиш да го ползваш, се справя доста добре. Даже кучетата по улиците го знаят, освен теб...

    Коментиран от #30

  • 29 Бачо Киро

    10 1 Отговор

    До коментар #20 от "помнещ":

    И как точно глупостите сътворени от надценяването на собствените умения при приятеля на Пол, да не говорим за АБСОЛЮТНИЯ ОЛИГОФРЕНИЗЪМ на синчето на собственика на Джъмбо, който летеше с над 300 със зимни гуми две години по дърти от неговото GT2 RS? Гумите буквално са се разпаднали от старост и скорост с много надвишаваща хатактеристиките им... Когато колата се завърта и влиза напреки в отбивката на магистралата, отзад е по джанти и е хвърлял искри като шлефовалка...
    Колкото до зимните условия, там пръв фактор са гумите. После височината на колата. Ако според теб ниска спортна кола е предназначена да рови в снега, значи си гламав...
  • 30 гост

    0 9 Отговор

    До коментар #28 от "Бачо Киро":

    Глупости на търкалета !! Всичко , което си написал се прави не по-зле , даже и доста по-добре от поне десет други модела !!!! Единственото предимство на Порше е , че е доста по-евтино от тях , в началото дори до 3-4 ПЪТИ !!!! Иначе нищо особено , особено в първите модели , дори пътното поведение е било ужасно , особено за непрофесионалисти !! Но цената и сравнително евтината поддръжка е довела до сравнителна популярност !!! За съжаление в момента дори това предимство вече не важи и в резултат държи под 5 % от общите продажби на Порше !!!

    Коментиран от #32, #33, #37

  • 31 Бачо Киро

    9 6 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    С какво са номер едно тея легени с таблет? С едното ускорение до 100? Че турбо С е само на 0.1с разлика на 400м, след като това ти е мерилото, с пълна доминация на ниво унижение на Тесла при всичко останало което можеш да измислиш... Возия, седене в завой, за писта въобще няма да споменавам, че още ви чакаме да завършите 1 обиколка на Нюрбургринг ....
  • 32 Бачо Киро

    7 1 Отговор

    До коментар #30 от "гост":

    Слушам, да чуем кои са тея, които вършат ВСИЧКИ изброени неща както 911, че и по-добре според теб. Давай. Репликата ти относно цената определено показва, че никога не си имал допир с нищо в категориите... Цената ВИНАГИ има значение. Когато има продукт, който върши всичко добре и струва х пари, да обясняваш как нещо друго, което струвало 2х пари вършело същата работа е абсолютна неграмотност. Има по-бързи. Има по-луксозни. Така балансирани и на подобна цена няма. Ти твърдиш, че има - чакам обосновка с пример, не мозъчни пръдни...
  • 33 Бачо Киро

    7 3 Отговор

    До коментар #30 от "гост":

    И ако обичаш не дрънкай пълни тъпотии, че ще ти се смеят и гаргите... Оригиналното 911, първото, е базирано на ФВ Костенурка, въпреки доста добрата се представа. От 964 ВСИЧКО е различно, колата е на 85% абсолютно нова разработка. За нагоре въобще да не говорим, хеле пък за последните генерации... Ако трябва да се замисля с какво бих заменил едно GT3 RS, то ми хрумва само AMG GT R като идентично.
  • 34 Steks

    16 3 Отговор
    За дъстера на сектнанта всичко е вярно ! Лично видях с очите си карам си аз зад едно порше кайен със 160 пускам ляв мигач да го изпреварвам и немога то ускори веднага до 200 кога гледам един дъстер го дърпа и ми стана ясно защо не мога да го изпреваря
  • 35 Шмекер

    14 2 Отговор

    До коментар #18 от "сектант":

    Турбо S на 911 560ph харчи 25л на 100км като я караш над 300км в час, иначе ако я караш до 200км в час не дава повече от 9/10л . Тази кола наистина е уникална, много върви и малко харчи.

    Коментиран от #40

  • 36 e36

    3 6 Отговор
    Доволен е щото я кара по 5 хиляди на години, аре да я кара всеки ден да видим колко ще е доволен.

    Коментиран от #38, #39

  • 37 333

    8 5 Отговор

    До коментар #30 от "гост":

    Корвета да не е по-скъп от 911? Или GT-R? Има по-скъпи, има по-евтини и по-бързи. 911 е едно. 911 е колата, която олицетворява представата на повечето хора по света за спортен автомобил.
  • 38 333

    10 1 Отговор

    До коментар #36 от "e36":

    Защо да не я кара всеки ден? Един приятел имаше таква и я караше всеки ден. Кое да му пречи?
  • 39 Steks

    11 2 Отговор

    До коментар #36 от "e36":

    Те и умрелите отпреди 15 години е36 не могат да минат 5000км на година щот са все счупени вземете ги сменете малко тия таралясници вече аман ит гробници по пътищата минете поне на е46 даже и е90 са на прилични пари пак ще ви е беемве ама поне няма да е движещ се ковчег
  • 40 Plameni

    3 5 Отговор

    До коментар #35 от "Шмекер":

    С 90км/ч.колко гори? Има ли литър на сто.

    Коментиран от #48

  • 41 Пешо

    5 4 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Тесла си е боклук и точка!
  • 42 Сър Стенли Ройс

    11 1 Отговор
    Уникална машина! Мечта за много хора! Просто любима! Истинско Порше!
  • 43 ВАГ

    11 2 Отговор
    При спортните коли ситуацията е следната : 911 е една ,сравнявайте другите под нея а не със нея.
  • 44 Алфа Ромео

    7 0 Отговор
    Има и други спортни коли които са готини за каране но тази е може би от най-надеждните технически ако се вярва на класациите.
  • 45 vasik atanasova

    6 0 Отговор

    До коментар #3 от "сектант":

    карай си дачията с удоволствие
    но съм сигурен че и дачия нямаш
  • 46 vasik atanasova

    5 1 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    какво общо има поршето с дачията че ги пишеш едно до друго
    не пиши нищо по добре хората няма да знаят колко ти е капацитета

    Коментиран от #50

  • 47 vasik atanasova

    4 2 Отговор

    До коментар #27 от "FuckDuster":

    ууууууууууууу чета и ще се спукам от смях ха хах ах ахх

    КАКЪВ ДЪСТЪР БРЕЕ ХА ХА ХА АХ

    ТОВА Е СУПЕР ПРОСТОТИЯ
  • 48 Шмекер

    1 3 Отговор

    До коментар #40 от "Plameni":

    Както казах в предния коментар не повече от 9/10л, с 90км може и под 9л да падне, незнам с 90км никога не е карана извън грацко.

    Коментиран от #49

  • 49 Даскала

    5 0 Отговор

    До коментар #48 от "Шмекер":

    "Не знам" се пише разделено.
    "Грацко" е всъщност "градско". (Освен ако не говориш за разхода ти по ГрЪцко, разбира се, но не виждам причина да е по-голям от този по Българско. :D )
  • 50 гост

    1 10 Отговор

    До коментар #46 от "vasik atanasova":

    Аз имах Порше и го продадох, купих си Тесла и се родих, има две марки автимобили, Тесла и всички останали, който не разбира това е изостанал, но след 5-10 години в Европа ще гледате ДВГ само в музеите и по пътищата на БГ, Косово и Албания

    Коментиран от #51, #52

  • 51 ВАГ

    6 1 Отговор

    До коментар #50 от "гост":

    Аз пък имах Тесла продадох я и си купих совалка и сега си летя ....
  • 52 vasik atanasova

    1 0 Отговор

    До коментар #50 от "гост":

    добре вярвам ти
    прав си
    успокой се )
  • 53 Найдоброто

    4 1 Отговор
    Имах щастието да покарам едно чисто ново Турбо С - за тези които се съмняват , това е най-добрия автомобил в Света!
  • 54 Intruder

    4 1 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    Ако се поинтересуваш, ще разбереш, че Porsche вече имат уникален електрически модел.
  • 55 xyz

    2 2 Отговор
    Като ги харесвате, па купувайте ги, че Кайена ги спаси веднъж от фалит:)
    А според продажбите Мустанг и Тесла , откакто се предлагат в Европа, показват учудващо добри резултати;)
  • 56 Язе

    2 2 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    Я бегай с Тесляка дето Нисан Лииф го бие на писта.Тоя миксер си го карай ти.Ако не ти свърши тока,ще ти прегрее батерията.Едно гоУемо нищо.Караш 15 минути по-бързо и после чакаш да истине,нЕма що.
  • 57 Онзи

    0 0 Отговор
    Когато ми събере трите деца и жената,тогава може да пишете че компактен и комфортен този дребен боклук който струва една торба с пари а не става за нищо
  • 58 QUADRIFOGLIO

    0 0 Отговор
    Интересни са поршетата, като възможности на пистата, салоните са им приятни, но тоя, грозен, заоблен, еднотипен дизайн не мога да го гледам! Има редица луксозни автомобили, като Ферари, Мазерати, Ламборгини, и ако щете даже Мерцедес, дето вървят не по-зле, но за сметка на това са много по-красиви и агресивни от Порше.
  • 59 Giro

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Кирчо":

    В GT-R стъпвал ли си? Дори едно ЕВО с чип върви повече от прилично. Да не говорим, че за тези пари може и над 1000 коня да изкараш