Last news in Fakti
22 Февруари, 2020 6802

Култови BMW-та от близкото минало


  • 5er (E34) BMW Черният седан BMW 5er (E34) е произведен през 1991 г. като част от специална серия, с която баварците отбелязват 10-годишнината от присъствието на марката в Япония. На централната конзола точно пред скоростния лост има табелка с надпис "Limited Edition Designed by BMW Motorsport".
  • 3er (Е30) BMW На аукциона Classic Car Auctions, който ще се проведе във Великобритания в края на март, ще бъде пуснато на търг едно BMW M3 E30, произведено през 1987 година. По предварителни оценки, колата трябва да се продаде за сумата от 40 000 до 45 000 паунда - сума, равняваща се на 93 000 - 105 000 лева.

    255 гласа
    50%
    50%
    250 гласа

Коментари

  • 1 ЛУД УЧЕН ВТОРА КЛАСА

    18 36 Отговор
    хубави но за музея
  • 2 Qponec

    11 34 Отговор
    Те нямат живи набори тези коли в България.

    Коментиран от #4

  • 3 Враца Баце

    64 0 Отговор
    Тези коли са произведени, преди коментиращите тук, да са били родени.
  • 4 Селянина с колелото

    50 9 Отговор

    До коментар #2 от "Qponec":

    Дали....аз имам 520i 150к.с. Ванос, 91г. с оригинални стелки е на 200к км. като спирам да зареждам и по автомивките всеки път имам оферта за колата. Та ти си прави изводите кое е за музея, 0-200км/ч ги прави докато се огледаш в ляво и дясно огледало.

    Коментиран от #19, #29

  • 5 bobo

    39 6 Отговор
    BMW e30 кола на всички времена .номер 1 винаги .
  • 6 ЛУД УЧЕН ВТОРА КЛАСА

    10 17 Отговор
    стига с таа носталгия и мен ми се иска 90те да сме одавна не сме на 20 тогава ваздишах по 525 193кс но не можех да го имам сега имам такова 2011 и е самолет и е мн по сигорно и стабилно е подръшката си е доста ама кефа си заслужава

  • 7 Вечният кмет

    26 4 Отговор
    Абе БМВто си е БМВ бе брат ми!
  • 8 Майор Костов

    17 2 Отговор
    Повечето от произведените БеЕнВета са по пътищата!
  • 9 Марони

    23 4 Отговор
    Карам е30 шестак и е много приятна кола за шофиране!Дизаина също е хубав.
  • 10 Антони

    15 2 Отговор
    На времето 92-96та карах 525ix със спортно окачване и до ден днешен помня как вози.
  • 11 аскувлия

    7 24 Отговор
    добре че сме ние ромите та да има кой да ги кара тези недоразумения.

    Коментиран от #27

  • 12 Mpowered

    13 1 Отговор
    Като цяло и двете са страхотни! Е34-ката обаче повече ме грабва заради габаритите.Е30-ката ми идва малка :D
  • 13 До коментар#4

    6 21 Отговор
    Ами аз със моята Lancia Kappa 2.0 20V turbo ще те скъсам на първите два метра,и кво правиш тогава с твоето лятно BMW,фукаш се пред селяндурите..!!!!!!!!

    Коментиран от #15

  • 14 сламби

    11 3 Отговор
    е30 е класика, е34 малко трябва да почака

    Коментиран от #20

  • 15 вес

    7 3 Отговор

    До коментар #13 от "До коментар#4":

    Говориш за селяндури, а ти си точно такъв бе пич и то доста тежък случай, дори не можеш да го осъзнаеш, като всички бесни селяци
  • 16 audi a8

    8 2 Отговор
    Тук не сташа дума за марки все пак тука става дума за вечни машини добри истински.Аз лично съм фен на бмв,но в момента карам а8 не за друго а защото ми харесва.Така че хора мислете преди да пишете има си коли и коли.
  • 17 Зайко Байко многознайко

    11 0 Отговор
    Имал съм E30 с 324D. Персонално си я докарах от Германия. Откраднаха я намерих я в Казанлък 2004, откраднаха я и втори път и я намерих в София в кв. " Гео Милев" 2005. Продадох я на некакъв охранител през 2006. Още я кара знам защото ми е съсед и идва да вижда баща си в нашия квартал. Имал съм Е 34 М5 , 1991-94 в Мюнхен на турците им късах шортите с техните куци коне А6. Беше черно с черен кожен салон. Купих го от частно лице на което му беше писнало да го ремонтира. Проблемът беше в една клапа на intake , забравих как е на Български. С един мой приятел го разглобихме и се оказа че отворът е отлят с ръб , и клапата не можеше да затваря плътно. По онова време на това му казвахме самолет! Много як баварец. Имал съм Е 34 (525), него го оставих на бившата съпруга в сравнение с Емката беше куц кон , но за жена си беше ок. След като взех следващия модел петица, любовта ми към баварците приключи! Проблеми с електрониката , страшна тояга. Още си спомням на Бренеро как висях след тунела, като прани гащи пре зимата на 1998. От тези години все още имам две W124 в ,E300D в идеално състояние с двигатели ОМ 606-910 и ОМ 606-912. Това ще го карат и правнуците на правнуците ми ако все още съществува земята.
  • 18 гощо

    4 0 Отговор
    Имам приятел,тежЪк БМВ-ист! Имаше от тази тройка 320,325 и М-пауЪр,който ме изненада,че е 4 цилиндров. После реши по големи да подкара и имаше и от тази 5-ца 525 и 535-алпина!
  • 19 ГОСТ 1

    2 8 Отговор

    До коментар #4 от "Селянина с колелото":

    Че си селянин,селянин си.Да ме прощават хората,които все още живеят по селата в България,но ти по скоро си селяндур.Твоята умряла 520i с само 150 к.с. не може да се мери дори с Опел Астра GSI 150 к. с. от същата година нито по ускорение,нито по стабилност в завоите и т. н. да не ги изреждам. А горната Е34-Limited Edition Designed by BMW Motorsport,както показва и табелката е толкова рядка,че в България едва ли има такава.

    Коментиран от #23

  • 20 Сънуваш

    4 4 Отговор

    До коментар #14 от "сламби":

    Е30 не е никаква класика защото още 90-те изпоизгниха и строшиха моторите.Виж Ауди 80 например са на по 30+ години а още по улиците е пълно с тях и ламарините им са си заводските.Когато наричаш една кола класика се замисли дали само това,че поднася лесно е достатъчно условие за да и лепиш подобни етикети.
  • 21 bmw auto

    3 3 Отговор
    Аз като горд собственик на М3 е 30 и 3бр е 34 м5 мога да кажа ,че е 34 се управлява много по лесно и доставя много повече удоволствие от м3 е 30 но м3 ката си е уникална и неподправена, гласувах за м3 е30 :) :) :)

    Коментиран от #22


  • 22 Стига бе

    5 2 Отговор

    До коментар #21 от "bmw auto":

    ти ще се окажеш най лютия БееМВист в България.Направо не можеш да си преброиш М-ките.Съветвам те да отидеш на психиатър защото поведението ти е тревожно.Нормален човек не би писал подобни измишльотини.
  • 23 Друг Гост

    0 5 Отговор

    До коментар #19 от "ГОСТ 1":

    Защо си хабиш клавиатурата да се обясняваш на такива парвенюта?Нали знаеш,че както лепят 200 така лепят и стълбове и мантинели с мозъка си.
  • 24 Болни мозъци

    1 8 Отговор
    Болни мозъци въздишат по 30 годишни масови бракми, че ускорявали бързо. Много тъжно.
  • 25 Момичето с БМВ-то

    5 1 Отговор
    Може да са стари ама са много добри и като дизаин и като здравина няма вече такива коли. Аз имам Е36 комба еми няма такава красота може да е на 20г ама не го показва върви като самолет.
  • 26 Онзи

    5 2 Отговор
    Нали се сещате, че старите BMW-та са били произвеждани в Германия затова издържат по 500 000 км.
    А новите в днешно време са красиви мощни, но произведени в Китай Индонезия Индия и затова след 200 000 можеш да ги дадеш за скрап.
  • 27 Мамата

    6 1 Отговор

    До коментар #11 от "аскувлия":

    Ромите карат ауди
  • 28 Gligana

    1 3 Отговор
    Ако тука е имало ефин с М5 Е34 аз сам Владимир Путин
  • 29 ние

    0 2 Отговор

    До коментар #4 от "Селянина с колелото":

    Пич, 150 коня е. 0-200 ги прави като всяка друга среден размер кола със 150 коня, тоест повечето нови миксери.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта