Last news in Fakti

19 Май, 2024 13:15 14 954 36

С доста по-евтина кола, Dacia се изправя директно срещу VW Golf

  • dacia-
  • c-neo

Предстоящата Dacia беше показана в интересно изображение

С доста по-евтина кола, Dacia се изправя директно срещу VW Golf - 1

Новият бюджетен модел от Dacia вече е в процес на разработка, но как точно ще изглежда, все още е загадка. Появиха се различни слухове, според които автомобилът ще е лифтбек в стил Skoda Octavia, повдигнато комби тип allroad и т.н.

Сега, небезизвестният дигитален дизайнер Avarvarii ни дава нова насока за размисъл. Ясно е, че предстоящата Dacia ще е позиционирана над Sandero и компания и реално ще е в C сегмент, но какъв тип ще е каросерията. Според Avarvarii тя е ще стандартен хечбек, което означава, че новата румънска кола ще се изправи директно срещу VW Golf.

Художникът ни дава своето виждане по темата как може да изглежда новата Dacia N-Neo (колата е известна още като C-Neo в мрежата). Това обаче са само предположения, като единственото сигурно е, че компанията подготвя автомобил, който ще стане евтин конкурент на Skoda Octavia, VW Golf и Opel Astra.

Новата Dacia C-Neo може да се появи през 2026 година или дори по-рано. Новостта ще наследи визуалния стил от други модели на Dacia, но според ранните данни това ще бъде лифтбек с дължина на каросерията около 4.6 м. Има и информация, че моделът ще се предлага в каросерии седан и комби.

Сега, както вече споменахме, се предполага, че Dacia може да подготви и традиционен хечбек. Ясно е, че новият модел Dacia C-Neo ще съчетава просторен салон, модерни технологии и ниска цена.

Автомобилът ще бъде изграден в рамките на достъпна архитектура за бюджетни модели. Това ще даде възможност за уеднаквяване на детайлите и ще направи автомобила по-евтин от преките му конкуренти, като VW Golf, Peugeot 308 и т.н.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 40 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ...

    74 11 Отговор
    Ще е поредният еднолитров астматик
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Абе

    49 47 Отговор
    НеуДачия ще е нискобюджетен тaралясник и много далече от класата на Голф.

    Коментиран от #22

  • 4 Пернишки винкел

    70 8 Отговор
    Нищо не може да измести Гоуфа от сърцето на пернишкия бабаит
  • 5 Само питам

    27 42 Отговор
    Как може каруца да се изправи срещу кола ???

    Коментиран от #13

  • 6 Вълк

    35 29 Отговор
    С всяка година Дачия се доближава до брат си Рено,но дори чистото рено е далече от WV

    Коментиран от #10

  • 7 гледам някакви

    33 10 Отговор
    ходни сивик 1.0 128 кс .тоя народ съвсем изтрещя. 2-3 цилиндровите миксери са от до̀ма до магазина и обратно. не знам как ще се извърши нормално семейно пътуване по маршрут БГ-Италия, примерно с такава кола и за що годе нормално време?

    Коментиран от #16

  • 8 Никога вече...

    18 35 Отговор
    ...френски двигател!

    Коментиран от #11, #26

  • 9 Славчев

    39 4 Отговор
    Нама как да е в C-сегмент (на Голф) защото е на платформата на старото Рено Клио.

    Рено клио е в сегмента Поло. Рено Меган е в класът на Голф
  • 10 Хаха

    35 19 Отговор

    До коментар #6 от "Вълк":

    Нито истинско Рено си карал Меган нито Volkswagen Golf освен някой таралясник много милионник хвърля на автокъща Megane е в пъти по-добър от Голф
  • 11 И защо?

    39 9 Отговор

    До коментар #8 от "Никога вече...":

    По какво съдиш, по кола купена от автокъща с превъртян км??? Renault дизелите им се използват от 6 различни марки а Peugeot Citroen техните дизели се използват от 9 различни марки точка по въпроса така че разбирач или след което може да правиш и да отидеш да се гръмнеш

    Коментиран от #14

  • 12 Отвратително

    23 13 Отговор
    2/3 цилиндъра, бензин, 900см3 и турбина = 80 кс и след 60К километра пробег - смена на двигателя. Смеххххххх
  • 13 МММ да

    24 14 Отговор

    До коментар #5 от "Само питам":

    От кога голфа е кола?

    Коментиран от #17, #21

  • 14 Знайко

    30 6 Отговор

    До коментар #11 от "И защо?":

    ...само да ви кажа, бакшишите още въздишат по дизеловия 1.5 мотор на рено!
    Почти неубиваем, икономичен и върви добре даже на огромни купета.
    Лично съм карал 160000 км форд с 1.8 дизелов двигател на пежо( на който пише форд разбира се)
    Не вдигаше повече от 160 но и нямеше проблеми с пълен догоре фургон на изкачвания.
    Преди да плюете малко прочетете!

    Коментиран от #18

  • 15 Директор

    13 3 Отговор
    И срещу Бугати Широн да се изправи - все едно е....
  • 16 Нормален

    7 7 Отговор

    До коментар #7 от "гледам някакви":

    Има Хонди с този мотор на по 300 000км и нямат никакъв проблем. Всичко зависи от конструкторите и какво желае да постигне компанията. За 1.5 190 коня казваха, че няма да кара и 100000км пък вече има на по 500000. Мешал маслото с бензин незнам си какво ама ето, че стига половин милион километра без ремонт.
  • 17 Само отговарям

    12 11 Отговор

    До коментар #13 от "МММ да":

    Във всички случаи е по кола от дрънчията !
  • 18 Факт

    13 9 Отговор

    До коментар #14 от "Знайко":

    Таксиджия кара метан никога дизел
  • 19 Валчо

    16 5 Отговор
    Имам голф 5 комби 2009г, и Дачия 2012г, Дачията КУРНИК та дрънка.Има да гонат Фолксваген о та ще го догонят след 100 години
  • 20 ганю

    3 7 Отговор
    калниците са отврат направо ти се драйфа
    иде ми да застрелям дизайнера с калашника
    в главата
  • 21 ганю

    2 19 Отговор

    До коментар #13 от "МММ да":

    всяко возило дето е под границата
    7 сек за 0-100km/h е кола
    всички дето са над 7 сек са таралясници
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Боян

    8 10 Отговор
    Пълна забрана на коли втора употреба!!! Това бунище трябва да го няма- тоя резил!! Дивани и матраци втора употреба - премиум ,обаче!!

    Коментиран от #27

  • 24 Турбодизел

    7 3 Отговор
    Двуцилиндрова ли ще я направят този път?
  • 25 неудачия

    7 3 Отговор
    може само да му диша прахо на ГОУФО...един перниканец
  • 26 Никога

    12 2 Отговор

    До коментар #8 от "Никога вече...":

    вече немски двигател на ВАГ групата, лапащ масло нонстоп!

    Коментиран от #29

  • 27 ...

    5 1 Отговор

    До коментар #23 от "Боян":

    то на душевно болните трябва да ви забранят достъпа до интернет, ама ей те на :)
  • 28 С-сегмент?

    3 1 Отговор
    В същото време около 4.6 метра е противоречие. С-сегмента като Голф са около 4.3 метра.
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Кскфйдк

    5 3 Отговор

    До коментар #29 от "Никога":

    Не съм 26-ти, но също съм потърпевш. Ауди А4 2.0T 220 коня. Карах го 3000 километра и за тази дистанция долях над 1л масло, а това даже се водеше ревизирания мотор след 2012г. Сега си карам японско дизелче и си свиркам с уста.

    Коментиран от #31

  • 31 Говорим

    1 2 Отговор

    До коментар #30 от "Кскфйдк":

    за нова кола, карана само от теб!??? Добре….
    Какво е това дизелче, дай да видим-може и ние да се излъжем да се видим в кола….

    Коментиран от #32, #35

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Гогата с Алфата

    1 2 Отговор
    Абе сума ти второупотребковци пак изпонаизкачаха от мишките си дупки. Айде прибирайте се и никога повече не коментирайте.
  • 34 Иван Тирбушона

    0 1 Отговор
    Не ми го побира ума, колко трябва да си прост, за да изкараш такъв аргумент... Хората по чуждестранните форуми реват, че им гори по 1 кварта на 500 мили, докато е гаранционен автомобила. Сънародникът му реве, че гори 1 литър на 3к км, а ония му отвръща: "да АмА ноВа лИ е?!?!"
    Карай си умрялата Алфа и мълчи.

    Коментиран от #36

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Ванка

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Иван Тирбушона":

    Бие те тока нещо... не съм Гогата с Алфата ли е кой е...
    11-секундна Алфа съм имал през 2010-та... в момента не карам тази марка...
    Въпроса е друг - в гаража имам от ново и 1.8 ТСИ 180 к.с. мотор ЕА888 поколение 3 мисля се води...от края на 2017-та...
    Малко над 80 000 км, обслужва се според интервалите на производителя или за мое спокойствие малко преди това... как пък при мен не доливам...!??? И сблъсък с първите 2.0 ТФСИ 200 к.с. съм имал от 2006-та... те мисля бяха ЕА113 и много проблемни... нов внос на уж 180 000 км след обслужване и ремап на около 240 к.с. колата се кара до над 240 000 км преди да се продаде и за 10 000 км със стъпка, разхода беше 2-3 литра... за мен нормалем за бензинов турбо-мотор от по-старо поколение и при полежение, че се гази...
    Чети и вярвай само на форумите, но са себе си... когато покараш, строшиш и оправиш поне 1 такъв мотор, тогава давай "компетентно" мнение...